Як привернути до себе клієнта?
Хороший лешмейкер має створити атмосферу, де кожна процедура стане ефективною та приємною. Справжнє мистецтво успішного стиліста полягає у створенні довгострокових зв'язків.
Як досягти лояльності
Досвідчені лешмейкери наголошують на важливості створення позитивного враження під час процедури нарощування вій. Замість того, щоб покладатися тільки на візуальне сприйняття, майстер повинен активно взаємодіяти з відвідувачем, щоб зробити процедуру максимально приємною та незабутньою.
-
Перше враження та зовнішній вигляд майстра. Охайність в одязі саме те, що потрібно. При цьому забудьте про вульгарне вбрання. Не менш важлива особиста гігієна лешмейкера, доглядайте за руками. Надягайте на обличчя одноразову маску.
-
Не використовуйте парфуми. Ароматичні компоненти в парфумах можуть викликати подразнення очей і шкіри, особливо в умовах близькості до обличчя під час процедури нарощування вій. Цей делікатний процес вимагає максимального комфорту для клієнта, а використання ароматизованих продуктів може створити дискомфорт і викликати алергічні реакції.
-
Пояснення процесу. Поясніть кожен етап процедури нарощування вій. Розповідайте, що саме ви робите та як це впливає на результат. Відповідайте на будь-які запитання замовника та переконайтеся, що у нього немає непорозумінь щодо нарощування.
Перед початком процедури обов'язково представтеся. Називайте на ім'я вашого клієнта, для нього це буде дуже приємно. Завжди посміхайтеся, будьте доброзичливими та привітними. Показуйте відвідувачу, що ви цінуєте його вибір вас як майстра. Уважно слухайте його уподобання та запити, щоб нарощування вій відповідало його очікуванням.
Чого не варто робити
У процесі нарощування вій пам'ятайте про повагу до особистого простору та переваг клієнта. Ніколи не починайте розмову, особливо, якщо відвідувач не виявляє ініціативи. Не ставте надто багато питань, це може створити неприємне почуття порушення меж.
Якщо клієнт сам почав розмову, підтримайте тему, що цікавить його, при цьому зберігайте професійну атмосферу. Такий підхід сприятиме створенню більш доброзичливої обстановки, але важливо уникати занадто інтимних тем чи особистих питань.
Ніколи не вказуйте на можливі недоліки людини, наприклад поганий стан вій або шкіри на обличчі. Не слід виставляти себе у доброму світлі, використовуючи наговори на попереднього майстра, або просто обмовляючи своїх конкурентів. Це нітрохи не допоможе вам привернути клієнта до себе.
Як облаштувати робочий процес
Завжди стежте за чистотою свого робочого місця, заздалегідь прибирайте його ще до приходу замовника. Безладдя не подобається нікому.
Що треба зробити, коли відвідувач уже зайшов? Змініть при ньому одноразове простирадло на кушетці, а також обробіть свої інструменти спеціальним знезаражуючим засобом. Так клієнт буде впевнений, що все стерильне, та матеріали для нарощування вій ему не зашкодять.
Завжди після закінчення запитуйте про відчуття, може щось не сподобалося або виникає якийсь дискомфорт. Щоб подібних проблем не виникало, використовуйте лише якісні матеріали. Придбати продукцію популярних виробників за вигідними цінами можна у магазині LoveLash. Тут ви знайдете все для нарощування вій.
Після процедури пропонуйте написати відгук про вашу роботу. Поясненням цьому буде важливість для вас кожної думки. Розкажіть про правила догляду за віями після процедури, і одразу запропонуйте запис на наступний сеанс нарощування. Заведіть блокнот, у якому записуйте деталі чи переваги кожного зі своїх постійних відвідувачів. Користуйтеся якісною продукцією та приділяйте належний час процедурі.
- У клієнта алергія на засоби для нарощуванняНарощування вій, як будь-яка інша процедура, пов'язана з використанням хімічних речовин і синтетичних матеріалів, може викликати небажані реакції. Алергія на засоби - це проблема, з якою можуть зіткнутися клієнти. Однак існує низка заходів для попередження алергічного стану.Повна версія статті
- У клієнта алергія на засоби для нарощуванняНарощування вій, як будь-яка інша процедура, пов'язана з використанням хімічних речовин і синтетичних матеріалів, може викликати небажані реакції. Алергія на засоби - це проблема, з якою можуть зіткнутися клієнти. Однак існує низка заходів для попередження алергічного стану.Повна версія статті